Wednesday, July 8, 2009

透明人

我,可以当个透明人吗?为何每个我重视的朋友总是忽视我的存在?为何她们总是不在乎我的感受呢?

我真的累了。。为了维持你我之间的友谊,我花了无数的心血,换来的,只是一场冰冷的空!你无视我的存在,你忽视我传给你的信息,更省略了想要答复我的念头!多少个夜晚,我总是抱着失望的孤寂入睡。无论我多么的关心你,你总是把它丢在一旁,你糟蹋了我对你的真心,也让我对你更伤心。

我恨你,恨你偷走了我的心后,再狠狠地把我抛弃!到最后,留给我的,是无限的等待,失望与失落。我恨你,恨你左右了我的情绪!因为你,我的情绪起伏不定。我总会因为你而欢笑,但更多的时候,我会因为你的不在乎而哭泣!我恨我自己,掉入了你的陷阱,明知我俩之间看不到未来,硬要把自己一头栽进深渊里!把自己弄得一身的伤,然后才想着要上药,但一切都太迟了!心碎的伤口,已经很难痊愈!就算痊愈了,心头上的疤,是永远都无法磨灭的!

我可以选择当个不起眼的透明人吗?让世界上所有的人都看不见我,听不到我的声音,感觉不到我的存在,因为我不想让你看到,我为你而难过,哭泣!

4 comments:

  1. u still got me..
    i won do tis kind of things 2 u wan..
    cos i'm same wif u..
    scare tat ppl i care won care about me..

    ReplyDelete
  2. Wer got same wor..He treat you so good! When u feel lonely, u stil can find him, but nobody can accompany me while I m lonely or sad...cz everybody hav to busy with their own things..
    Anyway, thanks of your concern.

    ReplyDelete
  3. hehe..
    i more prefer u accompany me then he..
    anything happen 2 me maybe still will change..
    mayb got a time u will know it..
    hehe..

    ReplyDelete
  4. Of cOursE, I will accOmpany yOu, js...distancE nOt allOwed mE tO dO sO!! I cant always stay bEsidE yOu, each yEar I oni can dO it a fEw times nia..
    LOOks likE sOmEthing hapEnEd bEtwEEn bOth Of yOu..But yOur relatiOnship with him is quite stable d, so yOu dOnt wOrry tOO much!!
    Take carE O...

    ReplyDelete